Galvenā » Reklāma » Konteksta reklāma

Konteksta reklāma

Konteksta reklāma ir reklāmas ziņojuma rādīšanas automatizēts process, kurš ir saistīts ar atbilstošu digitālo kontentu. Algoritmi, kuri ir konteksta reklāmas pamatā, izvēlas reklāmas sludinājumus, pamatojoties uz atslēgas vārdiem un meta-datiem, kuri tiek izmantoti web-saita tekstos.

Vislielākais konteksta reklāmas serviss ir Google AdWords. Sistēma ļauj izveidot un iestatīt sludinājumu rādīšanu meklēšanas rezultātu pirmajā lapā, YouTube, mobilajos pielikumos un partneru saitos (kuri ir reģistrēti Google AdSense).

Vairāk nekā puse (56%) no ES uzņēmumiem izmanto interneta sludinājumus, lai palielinātu pieprasījumu pēc saviem pakalpojumiem. Vairākums no tiem (81%) izvēlējās rādīšanai konteksta reklāmas veidus (teksta sludinājumus, banerus, video reklāmu).

konteksta reklāma

Reklāmas kampaņu izstrāde un optimizācija

Reklāmas aģentūra “SEOLAT” piedāvā efektīvus reklāmas risinājumus pārdošanu palielināšanai, informētības attīstībai par tirdzniecības marku un mērķa trafika iegūšanai no meklēšanas sistēmām. Mūsu Google AdWords sertificēti speciālisti palīdzēs Jums izveidot, pārvaldīt un optimizēt reklāmas kampaņas biznesa specifiskajām vajadzībām.

Mēs garantējam visaugstāko trafika kvalitāti, pieejamās cenas un unikālos iestatījumus, kuri nodrošinās Jums maksimālo rentabilitāti no investīcijām reklāmas kampaņā.

Reklāmas kampaņas aptuvenā ikmēneša budžeta un efektivitātes novērtējumu konteksta-mediju tīklā var pasūtīt pa tālruni +371 26819529 vai e-pastu [email protected].

Meta tagi:

konteksta reklāmas, konteksta reklāmas google adwords izveide, reklamas veidi, reklāma, reklāma internetā, reklāmas aģentūra, reklāmas kampaņa